Pohodička. Co na tom, že normální externí ssd stojí třetinu. Dejte se pěkně značkově oškubat.
Odpovědět5 1
Tak levné to není, ale ona zas průmyslová SSD pro automotive s rozšířeným rozsahem pracovních teplot nejsou vždy úplně levná. Co se dívám třeba na 1TB SSD od Micronu pro automotive, tak jsme na 415 EUR, v dalším ceníku vidím 544-619 USD, 12750 Kč/kus. Jen ať srovnáme srovnatelné.
Odpovědět0 0
Když je někdo tak pitomý, že jim to zaplatí, tak vcelku jeho věc. Ale dobře, uznávám, že jiní očividně umí odrbat ještě víc než tesla.
Odpovědět0 1
Tak toto SSD urcite nebude automotive grade. Pri tomto pouziti to ani nieje potreba. Ak by to bolo, tak Tesla by si za to dala primerane priplatit. Uz len za ich logo.
Moj predpoklad. Bezne SSD s vylepsenym tlmenim a odovodm tepla. Alebo firmwerom, ktory bude SSD drzat na nizsich teplotach(zacne skor obmedzovat vykon.)
Odpovědět0 0
Vsechno co je trvale na palube automobilu se bezne testuje na teplotni cyklus pv1200. To znamena cyklovani mezi teplotami -40 +85 stupnu Celsia. Uz pro bezne kondenzatory to muze byt problem.
Vemte si ze auto zustane zaparkovane nekolik dni nekde na jihu Spaneska na primem slunci. Bezny ssd ma operating temperature napr. 5-50stupnu.
Odpovědět1 0
ssd nemaju kondenzatory,,par cipov. nand pamat a zopar odporov...asi tam bude jedina poziadavka na ipkrytie,aby pri zohrievani nekondenzovala vlhkost.
Odpovědět0 1
Ani ten usb controler nema kondenzatory. Ani ty dc-dc napajeci obvody nemaji kondenzatory. Nic neni potreba stabilizovat, filtrovat. Nikde zadny kondenzator, nebo jine soucastky citlive na teplotu…
Skoro bych rekl prelomova konstrukce.
Odpovědět0 1
Lepší SSD mají kondenzátory pro případ výpadku napájení, aby se mohla zapsat data v paměti a nedošlo tak k jejich ztrátě. U USB disku je to o to důležitější, protože ten může být odpojen kdykoli.
Odpovědět1 0